kenangan 1997

salam ukhwah semua...
dah agak dua minggu juga tak menulis dalam blog.ana kesibukan. tapi bukan bererti malas menulis. Hari ini ana telah kembali ke zaman 1997, zaman ketika duduk dalam darjah lagi. Sebetulnya ana di Cameron Highlands , bercuti satu hari di sini. Setahun duduk di sini pada tahun 1997 memberikan banyak kenangan yang indah.(tapi banyak juga kenangan tak indah)..

Baru sebentar menjejakkan kaki ke bandar Brincang rasanya asing benar. Tempat permainan yang suatu ketika dahulu sering ana kunjungi dan bermain bersama kawan ana (arus-orang asli)sudah tiada lagi. Flat tempat kami tinggal kami juga sudah diubah suai. Teringat pula pada rakan cina yang duduk di flat sebelah dan juga jiran ana yang kecil, Farah. Mungkin sudah besar sekarang. Tanah Rata tempat sekolah ana pula belum dikunjungi, mungkin malam nanti.

Walaupun di sini kurang sejuk berbanding dahulu tapi atmosferanya tetap sama. Tetap nyaman.Subhanallah, cantik pemandangan di sini... Cuti semester tinggal 5 hari lagi. Dan semester akhir akan menjelma! Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment