kiranya engkau tahu...........



kiranya engkau tahu Allah swt itu mencintaimu setiap hari...


kiranya engkau tahu Allah itu terlalu menyayangimu setiap jam....


kiranya engkau tahu Allah swt itu sentiasa mengasihimu setiap minit....


kiranya engkau tahu Allah itu merinduimu setiap saat...




pasti akan engkau rasa hidup ini tiada erti melainkan hanya berbuat amal...


pasti akan engkau memandangkan kafanmu setiap hari....


pasti akan engkau cintakan kematian seperti mencintai sang kekasih...


pasti akan engkau tiada membuat rabb memurkai mu......


Ingatlah! Allah swt sentiasa mengampuni engkau yang penuh bersalut dosa dan hina ini. Ya Allah..andai ajalku mendekatiku aku mengharapkan cinta dan kasih Mu membawa dan mengiringi daku menemuiMu...aku tiada harta yang dapat membayar harga syurgaMu, aku tiada amal yang baik untuk mendakap syurgaMu, aku tiada apa ya Allah...tiada apa......aku menghina diriku ini.........

Pendosa. Jangan biar terus dosa.

No comments:

Post a Comment