akhirnya.............................


Salam perjuangan........Ya Allah ana bersyukur sangat hari ini. Alhamdulillah program yang dinantikan dah pun diluluskan (walaupun banyak rintangan termasuk kena debat dengan orang atasan)....Allah swt maha kuasa, tiada apa yang mustahil walaupun di hadapan kita sejuta rintangan.ALLAHUAKBAR!

Semalam semua ajk dan beberapa sahabat ana turut serta dalam dalam persediaan program kami tu. Mereka memang semangat dan bersungguh...esok sudah mula untuk berjual button, mafla, buku dan macam lagi. Insya Allah tiga gerai akan dibuka. Para pensyarah dan staf kampus pun banyak bertanya tentang program ana, BERMINAT!. Di kalangan ramai umat Islam yang masih lagi kabur pada kisah Palestin, masih ramai lagi rupanya yang ambil tahu. Palestin sentiasa di hati, kerana apa? kerana adanya al-Quds dan saudara seislam kita disana. Walaupun kita cuba mengelak dari memperakui semua itu tapi ia tetap realiti.

WAHAI UMAT ISLAM!!!!! BANGKITLAH DARI 'TIDURMU YANG LENA' , ORANG KAFIR SEDANG MENYERANG MU DIHADAPAN, BELAKANG DAN TEPI....ANDAI KAU MASIH LEKA, UMAT INI AKAN MUSNAH, RASULULLAH AKAN KECEWA, SEMUA MILIK KITA AKAN HILANG ......

ingatlah bahawa mempertahankan bangsa semata tanpa Islam tiada apa..kerana banyak bangsa sebelum kita musnah dilaknat Allah swt kerana kelalaian mereka menjaga Islam.

No comments:

Post a Comment