PEJUANG AD DIN~BUAT SAHABATKU

ana sibuk dengan kerja dan assignment yang melambak. Jiwa juga jadi serabut dan tak tenteram. ana tahu sebabnya! tahajud meniti malam dah lama ana tak buat...sahabat ana juga lihat diri ana serabut. agak penat bila kuliah penuh dan ujian kemajuan mencurah-curah.tepu otak rasanya....huh, ana rindu untuk berprogram! sejak program hujung bulan 1 hari tu, tak tahu la kenapa dah tak dibuat program lagi...ana rindu nak bertemu sahabat sefikrah, sefahaman, dan sealiran..


Alhamdulillah....sejak semalam rohani ini dah mula surut gusarnya...Allah itu maha penyayang...sesiapa yang menjadi perindu syahid dan perindu munajat malam pasti akan ketemu penawar jiwa yang mujarab...bila nak berprogram???ana nak sibukkan diri dengan gerak kerja Islam ni! nasib baik esok ana jadi fasilitator pelajar darjah 6....tak sabar nak jumpa adik2 yang merindui program agama....
*rindunyerrrr pada sedara2 ku yang comey2 niii......

buat sahabat ana muslimat dan muslimin, ana harap kita dapat membina kegemilangan kita sendiri dan ana harap tak lama lagi kita akan berprogram...ana rasa antum semua pun dah rindu sangat nak berkumpul dan berbincang tentang program yang nak dibuat..lama sungguh kita ketandusan aktiviti..


ana akan menjadi pejuang ad din dan ana harap sahabat ana pun akan jadi pejuang juga....


p/s:kepada sepupu yang ana kasihi..fahmi dan abang long ana..luqman..meh kite bjuang sama...

1 comment:

  1. ade jugak name aku ye..hehe..aku rindu nk kumpul rmai2 kt umah arwah tokwan kite..rindu sgt2..tgk gmbr 2 lg rindu rsnye..tp nape gmbr aku xde??ni yg nk mrh ni..hehe..

    walau pape pon,insyaallah perjuangan xkan sesekali terhenti sepanjang hidup ini..perjuangan ke arah kebenaran akan membawa kemenangan..PASti..

    ReplyDelete