rindunya pada yang dah pergi...


Salam ukhwah sekencang dakwah! hari ini hari ketiga ana berada di rumah. Ana berazam nak gunakan waktu cuti ni dengan baik, sebab lagi 2 minggu dah nak balik ke kampus. Oleh sebab sahabat2 memerlukan ana untuk minggu aluan siswa. Alhamdulillah selepas mengharungi semester lepas dengan penuh mencabar, ana dapat juga menghabiskannya. Rasa perit pun ada, gembira pun ada.

Sedihnya bila teringat semester depan yang lebih mencabar dengan subek yang agak memeningkan, ditambah tugasan sampingan, berjuang kerana Islam dan banyak lagi. Sedih uga bila mengenangkan senior2 yang dah keluar. Apa khabar ukhti2 ku tersayang sekarang??masih ingat lagikah pada adikmu ini??

Salam rindu ini ana ucapkan khas buat ukhti2 yang berada di Malaysia, kak tiqah, kak aisyah haji osman, kak baitil aminah, kak zaida, kak waheeda (^_^), kak sahila, kak fisha, kak syuhada....emm,ramai lagilah...then, ukhti2 ku di singapore, kak mustafiyah ('',), nadiya, hakeemah, kak naqiya n others.....ana rindu ukhti2 smua!!

Harap kita dapat jumpa lagi.....

1 comment:

  1. salam rindu jgak untk adik k.tqah yg nkal nie..hehe.. ~slmat mnempuh dugaan dn cbaran yg bkal dtmpuhi nant ye..k.tqah sntiasa daoakn kjyaan a_n_l..iAllah.. :D

    ReplyDelete