KARAM LAH kezaliman!






salam buat semua yang cintakan kebenaran dan keamanan. Buat daie di seluruh dunia yang sedang bertebaran di atas muka bumi Allah untuk menjadi pengubat ummat, alhamdulillah nafas kita masih ada.

Di kejauhan bumi anbiya' ini walaupun sedang dalam mendung peperiksaan akhir semester, tapi ana masih sempat menjenguk ke laman sesawang untuk mengetahui keadaan Malaysiaku tercinta. Khabarnya harap baik-baik sahaja. Namun, andaian ana meleset bila terbaca akan kes penangkapan aktivis mahasiswa Adam Adli semalam atas sebab hasutan. Nampaknya mahasiswa akan mula ditindas kembali, dengarnya akan lebih ramai rakyat yang akan menjadi mangsa penangkapan. Ya Allah, kuatkan hati dan langkah mereka!

Sudah dapat diteka selepas tsunami sokongan rakyat pada PR dalam pru 13 baru-baru ini, pihak kerajaan dilihat tidak senang duduk dan menggunakan seluruh jentera mereka demi 'menutup' mulut aktivis dan para pemberitahu kebenaran. Zalimnya mereka! Pelbagai aib dibongkar dalam pru 13 antaranya peti undi hilang, pengundi hantu warga asing dan isu blackout...rakyat tidak buta, dan tidak tuli....





# we will fight! then they will know the power of RAKYAT #

No comments:

Post a Comment