aku bertaubat padaMu...(2)


Aku bertaubat padaMu ya Allah..atas kelemahanku dalam setiap langkahku, ibadatku, dan setiap gerak hatiku..aku merayu padaMu ya Rabbi maafkanlah aku, tiada yang lebih mengharukan ku melainkan mendapat maghfirahMu yang luas...aku berjanji tidak akan meninggalkan perjuangan ini, tidak akan menghentikan langkah ini di atas jalan Allah...

Sayu sahaja hati ini bila terlihat Mekah dan Madinah..teringat perjuangan Rasulullah dan para umat Islam untuk menyebarkan agama Allah. Ya Allah,ampuni aku yang lemah dalam perjuangan ini,yang selalu keciciran ini, yang sentiasa berbuat silap..aku terasa serba tak kena bila tak mengikuti sahabat-sahabat untuk menghadiri program.oh! maafkan ana..sedikit kesulitan,sebenarnya banyak...tak mampu rasanya nak menghadiri program, rasa kesal sungguh...

Apabila direnung-renung kembali, ana rasa sedih dan berasa kecewa.....maafkan ana!maafkan ana!

No comments:

Post a Comment