selsema khinzir dan status anak


baru-baru ni dunia di kejutkan dengan penyakit yang melanda beberapa negara barat iaitu selsema khinzir..dulu selsema burung,hmm...macam-macam...jangan lah kena pada Malaysia nih!amiin...inilah penyakit yang boleh dilihat manusia dan insya Allah boleh dirawat dan dielakkan..

tapi....macam mana pulak isu status anak yang tengah hangat sekarang??isu status anak yang perlu ikut agama ibu bapa sebelum berhijrah ke agama lain..ana rasa isu ini serius dan tak perlu dibuat...nak gadai agama ke?moga dilaknat siapa yang fikir macam itu...ini pula penyakit yang tak boleh dilihat manusia dan penawarnya ialah berbalik pada al-quran dan sunnah...

ana sebagai islam terasa nak tanya.. di manakah sebenarnya kedudukan islam di malaysia ni?janganlah kita ni terlalu leka dan pandai-pandai buat hukum sendiri sampaikan kemurkaan Allah tiba pun kita tak sedar....takkan Malaysia nak jadi Palestin kot??memang susah kalau orang yang tak faham agama ni bercakap....ana bukan nak kutuk tapi ini soal maruah islam..kita semua kena ingat yang melayu ni dipandang tinggi sebab islam tau...sekarang bila dah maju sikit, dah nak buang islam??....istighfarlah banyak2,takkan nak suruh tsunami kedua datang lepas itu tepat-tepat kena kat Malaysia??....

video

No comments:

Post a Comment