reformasi! ~

Salam sesegar pagi Jumaat barakah...Salam perjuangan buat pejuang Islam yang tidak henti-henti untuk menebarkan Islam dan memenangkan Islam ke pelososk dunia. Alhamdulillah.

Maaf pada kalian semua, blog sudah lama bersawang. Rasa kekok pula pabila menulis. Sebenarnya pelbagai catatan dan pengalaman yang ingin saya kongsikan tetapi kerana kepadatan waktu dan kesempatan yang tiada, akhirnya blog dibiar usang. Maaf! ^_^ In shaa Allah bakal istiqamah dalam menulis mulai hari ini.

Masa berlalu begitu pantas rupanya, hampir tidak sedar kurang dari setahun lagi bumi anbiya' ini akan saya jejaki. Ilmu masih belum cukup, masalah yang melingkari masyarakat semakin banyak. Terasa kerdil diri jika mahu pulang ke tanah air tercinta, Malaysia. Tahun ini, 2013 merakam detik yang ditunggu buat sesiapa yang dahagakan keadilan dan reformasi buat lanskap politik negara. Dari kejauhan bumi anbiya' ini, saya melihat keasyikan para ahli politik melakukan 'saraf' sehinggakan ada yang tidak masuk akal. Harap-harapnya kita akan mengamalkan politik secara matang dan bermaruah. Janganlah lagi memainkan sentimen peribadi dengan memfitnah perkara yang mengaibkan maruah orang yang tidak bersalah. Semoga perjuangan Islam menang di kertas undi dan pandangan Allah!

Salam reformasi buat sahabat-sahabat di Malaysia, kami mendoakan di sini! Parlimen sudah dibubarkan, lakukan undian dengan tepat, selamat mengundi....

peace.no.war !

No comments:

Post a Comment